خدمات پس از فروش فناوری هوشمند سیب سفید

شرکت ارم سرویس به منظور ایجاد اطمینان برای استفاده مشتریان محترم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا ایشان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا به عنوان معدود شرکت­ هایی که در این مسیر گام برداشته ­اند، شرایط و مزایای گارانتی خود را تحت
“منشور حقوق مشتریان”
تقدیم می ­نماییم.

شرایط گارانتی

منشور حقوق مشتریان

  • کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض ­شده تا 6 ماه شامل ضمانت می ­باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)
  • مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش می ­باشد.
  • شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می ­باشد.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده، دستگاه های متصل به آن (منبع برق، کابل، حافظه) و قطعات جانبی و لوازم مصرفی شامل گارانتی نمی باشد .
  • ارتقا  (Upgrade یا Downgrade) ورژن نرم افزاری (الخصوص آپگرید محصولات غیراینترنشنال)و نصب و راه اندازی اپلیکیشن کالا ها و خدمات نرم افزاری، تنظیم یا نصب و راه اندازی نمیگردد.
  • هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد.
  • صدور رسید برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه شامل گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشند.
    تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه­ ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می ­باید به مشتری اعلام گردد.
  • در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید.
  • استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل (Gmail) و یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد.
  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ ­دهی اولیه به مشتری حداکثر 3 روز کاری می ­باشد.
  • در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه دستگاه پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی ­باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل ( در صورت وجود ) تعویض نماید.  بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می ­باید از سوی مشتری پرداخت گردد.”

تبصرهچنانچه دستگاه برای تعویض موجود نباشد، شرکت می ­باید مطابق قیمت کارشناسی شده، وجه آن را عودت نماید.
تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی ­گردد.

  • مشتری گرامی در صورتی دستگاه  شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش، خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
  • چنانچه انواعی از دستگاه­ های ارم سرویس از سوی شرکت سامسونگ،اپل،شیائومی فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در سایت و روزنامه کثیرالانتشار، مراتب را اعلام نماید.
  • در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه­ های پذیرش ­شده افزوده می­ گردد.
  • در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می­ باشد.
  • کلیه شعب و نمایندگی­ های شرکت ارم سرویس ملزم به رعایت موارد فوق می­ باشند.

 

شرایط ابطال گارانتی:

  • پایان مدت گارانتی
  • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز
  • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب‌های گارانتی
  • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شاملِ:
    • آسیب‌دیدگی بر اثر خمیدگی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
    • نصب نرم‌افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل

ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود، لذا معیار قبول و یا رد گارانتی، نظر کارشناس فنی دفتر شیراز است و نه کارشناس پذیرش.